Moderne tijden vragen om een moderne boekhouder…
Wij zijn een dynamisch en professioneel administratie- en belastingadviesbureau in Oosterhout NB en omgeving. We focussen ons op het zoveel mogelijk automatiseren van je administratie/boekhouding. Dit doen we door slim gebruik te maken van automatische koppelingen met o.a. webwinkels, betaalproviders, facturatie tools, banken enzovoorts. Wil je weten hoe wij dat doen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!
Wij verzorgen de administratie voor het MKB, ZZP’ers en startende ondernemers. Hoe cliché het ook mag klinken, bij Hanbey staat uw onderneming voor ons centraal. Dit komt doordat wij veel waarde hechten aan persoonlijk en direct contact en een duurzame relatie. Bij ons op kantoor heerst er een informele en prettige sfeer, wat ervoor zorgt dat klanten zich snel op hun gemak voelen.
Al ruim 15 jaar delen wij onze kennis en ervaring met ondernemers zoals u. Als ondernemer heeft u het al druk genoeg en wij begrijpen dat als geen ander. Daarom luidt onze slogan dan ook: U onderneemt, wij doen de rest. Met de rest doelen wij uiteraard op al uw fiscale en financiële zaken. Wij bieden onze klanten daarom meer dan alleen administratieve dienstverlening. Met Hanbey aan uw zijde kunt u uw kostbare tijd steken in het ondernemen. Laat de rest daarom aan ons over. Een goede administratie is immers het halve werk.
Boekhouding voor échte ondernemers
Wij zijn er om ondernemers te ontzorgen en ondersteunen. We zorgen ervoor dat een ondernemer zich volledig kan focussen op de core business en de informatie krijgt die hij of zij nodig heeft om verder te kunnen groeien.
Robotic Accounting
We zien de markt snel veranderen en lopen voorop in Robotic Accounting, een systematiek waarbij zoveel mogelijk administratieve taken volledig geautomatiseerd worden verricht. Hierdoor kunnen we sneller, nauwkeuriger en efficiënter werken dan de rest van de markt.
Focus op wat er echt toe doet
Doordat we alle “simpele” taken hebben geautomatiseerd kunnen wij ons volledig focussen op advisering. Als we met jou in gesprek gaan dan gaat het niet om ontbrekende bonnetjes maar over slimme fiscale mogelijkheden en de financiële impact van groeiplannen voor je onderneming.
Specialisten die de weg weten
Binnen Hanbey werken we met een hecht specialistisch team. Onze medewerkers zijn gedegen opgeleid en hebben veel ervaring in het bedrijfsleven. Zij weten de weg in de soms complexe wereld van fiscaliteit, boekhouding en loonadministratie. Bij Hanbey zijn we dan ook meer dan trots op onze professionals. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, werken we met een vast contactpersoon: één aanspreekpunt die aan een half woord vaak al genoeg heeft.
Administratieve verwerking van de boekhouding
De verwerking van de administratie kan op vele manieren gebeuren en is een samenspel tussen jou en Hanbey Administratie-& Adviesbureau. Zo heb je de keuze uit het (gedeeltelijk) zelf verwerken van de administratie of het uitbesteden aan ons. Het eerste resulteert in een kostenbesparing en het tweede in een tijdsbesparing. Dit geeft weer ruimte voor privé of uw onderneming.
Vrij van je administratie…
Zoek je een goede boekhouder? Wil je jouw administratie uitbesteden? Dan ben je aan het juiste adres. Dankzij moderne techniek en vergaande automatisering zijn wij in staat om een scherp en vast tarief te hanteren.
Wij zijn in staat om vrijwel je hele administratie te automatiseren. Daarmee bespaar je zeeën tijd en geld op je boekhouding. Zo hoef je bijvoorbeeld nooit meer bonnetjes te bewaren dankzij onze app waarmee je bonnetjes rechtstreeks naar ons stuurt.
Wij geven jou in gewone mensentaal helderheid en realtime inzicht in je financiële situatie. We zijn persoonlijk betrokken en geven je advies wanneer jij dat wenst.